perjantai 6. tammikuuta 2017

Uutta ja ihmeellistä

Otsikko saattaa olla ehkä hitusen liioittelua, mutta toisaalta taas sitten ei. Hyppään jälleen alueelle, joka ei suinkaan ole minun vahvimpia, mutta kaikki mitä kirjoitan on omaa kokemustani ja mielipiteitä. Eli jälleen ollaan kosmetiikan parissa.



Esittelen tuotteita, joita olen kyllä tainnut vilauttaa täällä aiemminkin, mutta joita olen nyt tovin aikaa käyttänyt ja hyväksi havainnut. Suurin osa tuotteista on Avonin ihan siitä syystä, että olen todennut kosmetiikan tilaamisen niin mukavaksi ja helpoksi tavaksi hankkia tarvitsemani (ja vähän enemmänkin). Eikä edulliset hinnat suinkaan ole haitaksi :) Hyvä hinta- laatusuhde on myös plussaa! Toki käytän tuotteita muiltakin merkeiltä. Suosikki meikkipuuterini on esimerkiksi Rimmelin, ripsiväri tällä hetkellä Oriflamen, huulituotteita on käytössä Kikolta, Lumenelta, Isadoralta, Oriflamelta, Essenceltä, Avonilta.. Siis ainakin nuo nyt yhtäkkiä tuli mieleen. En ole sillä tavalla merkkiuskollinen, enemmän valinnassa ratkaisee muut tekijät. 

Avonin tuotteista minulle uusia tuotteita on ollut meikin kiinnityssuihke ja väritön puuteri. Meikin kiinnityssuihketta testailin kunnolla joulun alla niissä vähäisissä iltariennoissa mitä nyt oli ja kyllähän se toimi. Meikki pysyi siistimpänä ja siellä missä pitääkin. Suihkeen kanssa saa vain olla hiukan varovainen, ettei suihkuta kerralla liikaa tai liian läheltä kasvoja. Suihkeelle olen lukenut hyviä käyttövinkkejä. Sitä voi käyttää myös meikin alle, siinä välissä ja esimerkiksi kulmakarvasiveltimeen asettamaan kulmakarvat oikeaan suuntaan ja värin pysymään niissä. 
Väritön (valkoinen) puuteri on ollut minulla liki päivittäisessä käytössä ohuelti meikkipuuterin päälle sitomaan meikkiä ja estämään kiiltoa. Loistava tuote, jota käytetään irtopuuterin tapaan. Tämä puuteri ei vaan muuta meikkipohjan väriä millään tavoin. Siis todella huomaamaton ja kevyt meikin viimeistelyyn. 




Yksi aivan ihana tuote tuli Beauty Spotin lahjakassissa ja on päässyt kokeiluun ja käyttöön joulun alla useamman kerran. Ihan arkimeikkiin en ole sitä lisännyt, mutta juhlavampaan kyllä. Eli RVB Labin kuultovoide. Pieni määrä esimerkiksi poskipäille tuo ihanaa hehkua meikkiin olematta mikään överiblingi. Tykkään todella paljon!! Arkisin olen toisinaan sipaissut pientä hehkua Make-up Revolutionin poskipunapaletista. Tämä paletti on minulla käytössä ihan joka päivä. Siitä vain ei ole nyt kuvaa, kun tuli ihan huomaamatta tekstiin lisättyä :) 


Avonin uutuuksista (tulossa myyntiin jakso 2) olen aivan ihastuksissaan True color Supreme huulipuunaan. Tilasin kokeiluun sävyn Rose revival ja sekä sävy että koostumus on ihanat. Varsinkin punan koostumusta voisin suorastaan ylistää. Huulilla hyvin liukuva, kevyt geelimäinen koostumus, joka pysyy hyvin ja kosteuttaa huulia. Varsinkin nyt pakkasaikaan minun kuivat huulet pysyy hyvässä kunnossa tällä huulipunalla. Tilasin myös värittömän huultenrajauskynän käyttöön ja toimii. Eihän väritön rajaus tietenkään anna sellaista skarppia rajaa huulille kuin värillinen, mutta pitää huulipunan huulilla (estää karkailun huulien yli) ja lisää punan kestävyyttä. Ja tästä hypätäänkin sujuvasti luomivärin pohjustajaan. Olen käyttänyt pohjustajaa eri merkiltä ennenkin ja Avonin pohjustajan tilasin, kun sitä on niin kehuttu. Hyvä tuote se onkin. Minunkin hankalilla luomilla pysyy luomiväri paikoillaan kerääntymättä luomivakoon. Ja sitten kikkakolmonen - pohjustaja on mitä parhain myös huulipunan alle. Testattu on! 




  


Tästä näyttää nyt tulevan ihan kilometripostaus, mutta oman (pikaisen) esittelynsä saa myös nykyään enemmän käytössä olevat kynsilakat. Koska kynsillä ei ole geelausta on lakkaamista pitänyt jälleen opetella. Näistä ns. geelilakoista minulla on lakat Rimmeliltä ja CND:ltä. CND Vinylux lakkoja olen ehtinyt vähemmän kokeilla ja käyttää, joten en osaa niistä kovin paljon kertoa. Sivellin on kapea ja lakka ehkä hitusen ohuempaa kuin Rimmelin. Pysyvyyttä en osaa vielä niin arvioida, mutta saamani värit on ihania. Siis nämä kaikki lakat on tulleet minulle arvontavoittoina :) 
Rimmelin Super gel lakat on puolestaan todennut ihan huipuiksi. Nämä pysyy minun kynsilläni todella hyvin. Lakka on todella helppoa lakattavaa ja sivellin ihanan leveä. Kaksi kerrosta kummankin merkin lakoista riittää hyvin ja päällyslakoilla saa upean kiillon pintaan. Ja kiilto pysyy hyvin!



Lopuksi vielä talven ihonhoidosta. Löysin Avonilta hyvät voiteet sekä kasvoille että kropalle. Nutra effects sarjassa on nykyään vartalotuotteetkin ja niistä minulla kaksi eri vahvuista voidetta käytössä. Tällä hetkellä tämä ravitsevampi. Myös kasvovoiteisiin tuli uutuutena ravitseva voidesarja ja minulla on käytössä sarjan yövoide, joka on tällä hetkellä ihan paras iholleni. Talvi ja pakkaset kuivattaa ihoa ja näillä voiteilla iho pysyy kunnossa ja ravittuna. Vartalovoide helpottaa jalkojen kuivumista, joka pahimmoilleen on talvisin ihan jo kivuliasta ja todella kutisevaa.




Huh. Siinä "pieni" pintaraapaisu käyttämääni kosmetiikkaan. Varsinkin näihin uusiin tulokkaisiin. Ehkä kaikista lämpimimmän suosituksen tällä hetkellä voisin antaa Supreme huulipunasta. Koska huulituotteet, koska hurahtanut. Huulipunarakkautta ❤️😊

2 kommenttia:

  1. Meikinkiinnityssuihke??? TUollaista olisi kyllä ihan huippu testata.
    Itsekin olen tykännyt tuosta Beauty Spotista saamasta tuotteesta, sitä tuli joulun alla käytettyä useamminkin.
    Harmi kun Avonilla ei enää ole sitä teatree shampoota, sitä tilailin aina lapsille (joku uskotteli hyvin vahvasti että sillä ehkäistää täitä).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suihke oli minullekin ihan uusi tuote. Ihan piti opetella käyttämään :) Ja se shampoo on palannut valikoimaan! Tuli jossain vaiheessa syksyä takaisin.

      Poista